Bardzo mnie ciekawi dlaczego każdy kto ma M3 stara się tam za wszelką cenę wsadzić felgi od szybszej wersji CSL ? Większa średnica zewnętrzna koła to przecież gorsze przyśpieszenie i większa waga ?! Chyba ,że chodzi od Design


Pozdro
Z tym prowadzeniem to tak nie do końca Mały - w CSL jest jeszcze "kilka" detali, które poprawiają prowadzenie. Szersze koła / opony z przodu powodują lepsze trzymanie w łuku, ale odczuwalnie obniżają prędkość reakcji na ruchy kierownicą (w CSL'u załatwili temat wsadzając trochę krótszy magiel).--==maly==---- pisze:A gdzie masz wieksza srednice kola? Felgi z csla sa jedynie szersze z przodu o 0,5cala dzieki czemu poprawia sie prowadzenie i wyglad.
Kutą felgą w M3 jest polerowany styling 67 w 19 calach, koła z Competition i CSL są odlewane.porscheee pisze:podstawowa roznica to to ze sa forged co za tym idzie sa tez lżejsze a srednica koła pozostaje bez zmaian , w 18 masz np. 40 tył profil a 19 35 , kupno oryginałow nie będzie proste mówimy o csl nie o cs ani replikach , w aso tez już nie maja przodów ...
To akurat mógłbyś wrzucić na forum, myślę że dla wielu byłoby to ciekawe i przydatne info.porscheee pisze: miałem gdzies tez wagi seryjnych 18 , 19 kutych , cs i tych z csl